Postări populare

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Ce fac??

Pai...Momentan tes aripi,bineinteles,albastre,cu fir de optimism si fericire.nu stiu exact ce as putea sa ilustrez pe ele...trebuie sa aiba legatura cu lumea diferita de lumea mea, trebuie sa fie ceva delicat,si totusi sa imi aminteasca si de realitate:-??sau nu...realitatea o traiesc deja destul,defapt fac parte dintr-un loc "real",dar eu tot vise am in cap:D:D...Asa..aripile!! cred ca am sa desenez niste note muzicale..Da,muzica  este cam singurul lucru care face parte si din realitate si din imaginatie..hm..da.si mai ce???ce imi mai place mie?hm...da..desenez si un diiitai ursul.as  vrea sa stiu cum se pot desena soaptele,dar pare asa greu...am sa fac o gura deschisa,care parca ar zice   ceva..Mdaaa...le-am terminat..
Arata putin cam ciudatel,dar..:))sunt ale mele si ma mandresc:D:D...Partea cea mai grea este sa mi le pun ...deci,le ridic,le suflu cu un strop de incredere si echilibru ,am grija sa nu imi distrug munca aproape am ajunss....gata le-am pus..:)sunt cam sus ,dar ce conteaza?Tot pot sa zbor...Defapt,mereu am putut:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu